13.03.2013

Mine favoritter fra H&M Home!

Hennes og Mauritz er en klassiker for meg, fine klær til en billig penge.  Kvaliteten synes jeg er god nok, når man tenker over hvor mye plaggene blir brukt og vasket. Basic-plaggene er et must, i tillegg til undertøy. 














Home- avdelingen deres har jeg derimot ikke utforsket så mye, og glemmer at de har fått et ganske stort utvalg av ting og tang! Men nå kom jeg tilfeldigvis over den, og ble sittende å trykke. Siden mange i rundt meg for lengst har begynt å snakke om om at våren straks er her, vil jeg derimot ta litt vare på det siste av vinteren. Kanskje fordi at jeg bor på Oppdal, og at våren faktisk ikke er her riktig enda. Da er det bedre å leve i nuet, og kose seg med det som er nå. Kalde, mørke kvelder med lune, gode nyanser. 
Her har jeg plukket ut noe av det som jeg synes er gode kjøp, som gir litt særpreg og en klassisk stil. Dette passer nå, i vår/sommer kan det lett kombineres med pasteller, og til høsten kombineres med enda flere mørke farger. Jeg liker det :) 


Putetrekk, 40x40cm, 79,50

Putetrekk, 40x40cm, 79,50

Putetrekk, strikket, 40x40cm, 199,-
Dette er putetrekk, altså uten innerpute. Men jeg synes det er veldig praktisk, så slipper man å lagre så mange puter. Tar jo mye mindre plass, så bytter man bare på innholdet!





Lyslykter må man ha. Disse brenner så fint, spesielt om de står i glasskarmen og man ser gjenskinnet i vinduet :)
Pris: 49,50 og 39,50



 


Lys (8x9cm, 30 timer brennetid) som du kan ha på nattbordet, ved dette stilige sengetrekket i tettvevd bomull. 49,- for lyset og 249,- for sengetrekket.


Alt finner du her, på H&M Home! Håper du ble litt inspirert!